Od reklamy do holenderskiego Grammy
Fot. Eveline Vroonland

Debiutancki album holenderskiego duetu HAEVN "Eyes Closed" już dostępny. 

Duet tworzą producent i kompozytor Marijn van der Meer oraz kompozytor muzyki filmowej Jorrit Kleijnen.

Zrobiło się o nim głośno, kiedy piosenka Jorrita i Marijna "Where The Heart Is", została wykorzystana w reklamie marki Volvo. Niedługo później utwór "Finding Out More" znalazł się w kampanii reklamowej BMW. Następnie filmowa kompozycja "Fortitude" pojawiła się w serialu "Riverdale" oraz innej produkcji Netflix "The Royals". Kolejnym rezultatem rosnącej popularności była nominacja duetu do holenderskiego odpowiednika Grammy, Edison Award (kategoria "Najlepszy debiutant").

"Eyes Closed" to 14 klimatycznych piosenek, stylistycznie osadzonych w popie i dance, które w poruszający, przejmujący sposób opowiadają historie o podążaniu za marzeniami,  nadziei i zaufaniu. Album jest dostępny w następujących formatach: CD, DVD oraz płyta analogowa.

HAEVN poza pięknymi, bardzo filmowymi balladami, proponują również żywsze utwory, jak tłumaczy Jorrit:
Chcemy, aby popowe piosenki opowiadały historie. Słuchamy Bruce'a Springsteena, Leonarda Cohena i Stinga, czyli twórców, którzy mają coś do powiedzenia. Współczesne piosenki to chwytliwe melodie, popisy wokalne, ale takie utwory łatwo się przyswaja i równie łatwo zapomina. My gramy wolniej, bo chcemy, aby słuchacz wybrał się z nami w muzyczną podróż.

Warner Music Poland,

Oceń ten artykuł
(1 głos)
Czytany 976 razy

1 komentarz

  • Netii 30 Wrz, 2020

    Uwielbiam ich płytę!!!

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj