"Łączy nas pacjent" - to wspólny projekt Rzecznika Praw Pacjenta i przedstawicieli największych w Polsce organizacji pacjentów.

Pracownicy tych stowarzyszeń w wybrane dni będą dyżurować przy telefonie i odpowiadać na pytania osób zainteresowanych.

Dziś pytania można zadać przedstawicielom Polskiej Koalicji Pacjentów Onkologicznych - np. można pytać o to, jakie są możliwości uzyskania pomocy psychoonkologicznej. Z kolei jutro dyżurować będą wolontariusze z Fundacji Urszuli Jaworskiej - to okazja do uzyskania informacji między innymi na temat subkont dla pacjentów i zbiórek pieniędzy na leczenie.

Dyżury potrwają do końca listopada, szczegółowy program można znaleźć na stronach internetowych NFZ oraz Rzecznika Praw Pacjenta. Numer pod który można dzwonić to 800-190-590. 

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

  • 12 Sty, 2021
    Finansowe podsumowanie minionego roku w służbie zdrowia
    Finansowe podsumowanie minionego roku w służbie zdrowia
    Wojewoda podkarpacki i dyrektor podkarpackiego oddziału NFZ przedstawili finansowe podsumowanie minionego roku w służbie zdrowia. Ponad 17 milionów dodatkowych środków...
  • 12 Lis, 2020
    Telefoniczny dyżur ZUS
    Telefoniczny dyżur ZUS
    Jeszcze przez godzinę mieszkańcy regionu mogą skorzystać z porad ekspertów podczas dyżuru telefonicznego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Specjaliści odpowiadają na pytania...
  • 19 Paź, 2020
    Punkty wymazowe na Podkarpaciu
    Punkty wymazowe na Podkarpaciu
    Na Podkarpaciu działa obecnie 26 punktów pobrań wymazów w kierunku COVID-19. Dzisiaj uruchomiono nowy punkt przy Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego...

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj