Będzie lepsza obsługa pacjentów w Przemyślu?
Fot. M.Cynkar

Ułatwienia dla pacjentów  przychodni i poradni  Szpitala Wojewódzkiego im . Ojca Pio w Przemyślu.

Ludzie, którzy narzekali na problemy z umawianiem się na wizyty u specjalistów  swoją determinacją wymogli na dyrekcji  placówki uruchomienie Call Center. Dziś uroczyście poświęcono je i oddano do użytku w przychodni przy ul. Sportowej. Dzięki tej centrali telefonicznej 7 pacjentów naraz będzie mogło zapisywać się do lekarza a kolejni (jak zapewnia dyrekcja) nie powinni czekać  na rozmowę dłużej niż 45 sekund. Call Center ( nr tel.  16 7360500 ) jest dostępne w godz od 7 do 17. 

Inwestycja kosztowała szpital 200 tys zł.

Władze województwa  zapowiadają  kolejne,  podobne   - w innych placówkach regionu. .

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

  • 02 Lut, 2021
    Nowy budynek Sądu Rejonowego w Przemyślu
    Nowy budynek Sądu Rejonowego w Przemyślu
    W Przemyślu powstaje nowa siedziba Sądu Rejonowego.  To będzie nowoczesny a zarazem funkcjonalny i odpowiadający na potrzeby pracowników wymiaru sprawiedliwości...
  • 29 Sty, 2021
    Pieniądze dla szpitali
    Pieniądze dla szpitali
    Symboliczne czeki na 300 tysięcy złotych otrzymały dziś trzy podkarpackie szpitale. Wsparcie przekazały Fundacja Polskiej Grupy Energetycznej oraz zależna od...
  • 26 Sty, 2021
    Ponad 10 tys. analiz w Laboratorium Celno-Skarbowym w Przemyślu
    Ponad 10 tys. analiz w Laboratorium Celno-Skarbowym w Przemyślu
    Zakres towarów, które badane są w przemyskim laboratorium celno- skarbowym jest bardzo szeroki. W katalogu badanych towarów znajdują się nie tylko wyroby...

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj