Maciej Jaskot: Centrum Wystawienniczo Kongresowe tworzy markę Podkarpacia
fot. Marcin Kalita

Jest sercem biznesu i promuje markę Podkarpacia - tak o Centrum Wystawienniczo-Kongresowym mówi dyrektor departamentu promocji i współpracy gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie. Właśnie mijają dwa lata istnienia CWK G2A Arena w podrzeszowskiej Jasionce.

Maciej Jaskot powiedział na naszej antenie, że w tym czasie odbyło się 150 spotkań, konferencji i kongresów o charakterze gospodarczym, naukowym i kulturalnym.

Jaskot dodał, że CWK również promuje województwo podkarpackie w kraju i na świecie. Wg jego obliczeń tzw. ekwiwalent promocyjny z tytułu istnienia Centrum to około 20 milionów złotych - czyli tyle Podkarpacie musiałoby wydać na reklamę regionu.

Jak stwierdził nasz gość - Centrum jako jedyne w Polsce ma dwie funkcje w jednym obiekcie - kongresową i wystawienniczą. Jego budowa kosztowała prawie 160 milionów złotych, z czego 65 milionów to pieniądze unijne.

A dziś w G2A Arena w Jasionce rozpoczyna się czwarty kongres "Business Without Limits". Wieczorem odbędzie się gala z okazji dwu lat istnienia CWK.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj